Het beschrijven van de mooiste projecten en de beste opdrachten, daarin ben ik in de loop der jaren gespecialiseerd geraakt. Voor u als opdrachtgever hebben zulke verhalen echt toegevoegde waarde. Een vlot geschreven en goed beargumenteerde projectbeschrijving verbindt partners, kweekt goodwill bij stakeholders, overtuigt financiers en triggert nieuwe klanten. Dat is pure reclame voor uw vak! Lees meer over mijn aanpak.

Leads zijn potentiële klanten. Met name bij complexe producten en kennisintensieve diensten doen potentiële klanten over het algemeen geen impulsaankopen. Integendeel, om leads binnen te halen, moet u met trots laten zien wat u in huis hebt, netwerken, relaties opbouwen, vragen beantwoorden, informatie uitwisselen en vertrouwen winnen. Zo maakt u van koude leads warme leads… die u een nieuw project gunnen.

Goede content is hiervoor onmisbaar. Denk bijvoorbeeld aan white papers, strategiestukken, benchmarks, case studies, reviews en uitgebreide projectbeschrijvingen. Maar in de waan van de dag is er vaak geen tijd om na te denken over wat er nou precies de moeite waard is aan het werk dat u doet en de bijzondere projecten die u (op)levert. Gelukkig is de oplossing niet zo ingewikkeld. Schakel een gespecialiseerde buitenstaander in, een sparringpartner cq. storyteller, die uw best practice beeldend en wervend in de etalage zet.

Als buitenstaander kijk ik fris en onbevangen tegen de materie aan. Op basis van mijn ervaring als journalist en tekstschrijver weet ik dat die onbevangenheid nodig is om de verborgen pareltjes in uw project te ontdekken en waarderen. Dat is wat ik doe. Op basis van interviews, deskresearch en zintuiglijke waarneming ga ik op zoek naar bijzondere details, ervaringen die hout snijden, prikkelende uitspraken en eieren van Columbus. Ik koppel uw project aan trends, relevante actuele ontwikkelingen, feiten en cijfers.

Heb ik u met het voorafgaande kunnen inspireren? Ik nodig u graag uit voor een vrijblijvend gesprek op mijn kantoor in de Caballero Fabriek in Den Haag. Mijn aanpak is helder en eenvoudig. We bespreken samen uw wensen. Op basis daarvan leg ik u mijn plan van aanpak en tarief voor. Ik doe geen loze beloftes en mis geen deadlines. Dat lijkt me een prettig idee.

recente artikelen

gepubliceerd in diverse (vak)media

Bouwvallig Blackpool, walhalla voor kansarmen

De Engelse badplaats Blackpool werd onlangs belachelijk gemaakt door minister Helen Wheeler. Ze bood daarna haar excuses aan. Met financiele steun schiet de stad meer op.

Lees artikel »

Mark Soetman levert de primeur: rauw krabbenvlees

Start-up Crustalicious heeft een machine ontwikkeld die kleine krabben in zes stappen ontdoet van pcb's, zware metalen, ingewanden en schaal. Een wereldprimeur!

Lees artikel »

Meneer Parkinson gaat niet weg, maar boksen helpt wel

Parkinson dendert als een epidemie door Europa. Om het ziektebeeld te vertragen worden steeds meer bokstrainingen speciaal voor Parkinson-patiënten verzorgd.

Lees artikel »

Brusselse bezorgdheid om onze rechten op internet

Europa wil dat de mens centraal staat, niet de technologie. Daarom wordt in Brussel gewerkt aan een ‘ontwerpverklaring’ en nieuwe wet. Lopen de plannen in lijn met de burgerbelangen?

Lees artikel »

Mooi mens, blijf jezelf en word vooral geen robot

Volgens futuroloog Christian Kromme zorgt digitalisering in combinatie met hiërarchische organisaties voor psychische klachten. De oplossing? Multidisciplinaire teams.

Lees artikel »

Geprinte 3D-groente slikt lekker en gemakkelijk weg

Dysfagie-patiënten met kauw- en slikproblemen kunnen geen normale gerechten eten. Gastronology wil hen helpen door verse groenten grootschalig te printen in 3D.

Lees artikel »

Gina Doekhie: "Schaam je niet als je gehackt bent"

Digital detective Gina Doekhie snuffelt net zo lang aan telefoons, laptops en harde schijven tot ze sporen vindt die criminelen per ongeluk achterlieten. Bingo!

Lees artikel »

Afrika kweekvijver voor superslimme developers

Outsourcen naar Kenia, Oeganda, Ghana of Nigeria is in opkomst. “Er zit daar een gigantisch potentieel aan hoogbegaafden”, merken Nederlandse ondernemers.

Lees artikel »

Bruggen, sluizen en tunnels kunnen ook gehackt worden

Cybercrime is big business. Ook onze vitale infrastructuur ligt onder het vergrootglas. Alle hens moet aan dek want Shloubi en Bosco666 zitten niet stil op het dark web.

Lees artikel »

Personeel weggekocht? Bescherm kroonjuwelen

Als personeel wordt weggekocht, ligt uw unieke aanpak, intellectueel eigendom of klantenbestand ‘op straat’. Wat kunt u juridisch doen om kroonjuwelen te beschermen?

Lees artikel »